fbpx

آشنایی با شهر آستین آمریکا

آشنایی با شهر آستین آمریکا

شهر آستین (Austin) از شهرهای ایالت تگزاس در جنوب ایالات متحده آمریکا در سال ۱۸۳۷ تاسیس شده است.

به دلیل هوای گرم ، مسکن ارزان قیمت و صحنه فرهنگی شلوغ ، آستین را به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در ایالات متحده آمریکا  ستایش می کنند. آستین علاوه بر اینکه پایتخت ایالتی واقعی تگزاس است ، پایتخت فرهنگی این ایالت نیز هست.

آب و هوای آستین

آب و هوای آستین در تابستان بسیار گرم و در زمستان معتدل است. آستین و تگزاس مرکزی به دلیل رطوبت متغیر قابل توجه هستند. 228 روز از سال آسمان آستین آفتابی است. حتی در ژانویه دمای هوا به ندرت از 4 درجه پایین‌تر می‌آید.

یکی از مزایای شهر آستین، داشتن یک سیستم حمل و نقل عمومی بزرگ است. استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و به ویژه اتوبوس، بسیار رایج است.

آستین یک کانون گرم صنعت نرم افزار و فناوری محسوب می شود و از دهه 1990 لقب “سیلیکون هیلز” را به آن داده بودند. کارفرمایان برتر شامل دل کامپیوتر و اپل، در میان دیگر شرکت های بزرگ فناوری هستند. تولید فناوری پیشرفته نیز مانند تولید بازی های ویدیویی و فناوری فضایی رایج است.

آستین مکانی عالی برای یافتن شغل است ، به ویژه  در تکنولوژی  های صنعتی. هزاران فارغ التحصیل رشته‌های کامپیوتری و دیگر رشته‌های مهندسی از دانشگاه‌های معتبر این شهر، در شرکت‌های مختلف مشغول به کار می‌شوند. حضور شرکت‌های بزرگی همچون دل کامپیوترز و 3M در آستین باعث شده تا قسمتی از منطقه آستین تپه‌های سیلیکان (Silicon Hills) نام بگیرد.

علاوه بر حوزه فن‌آوری آستین در حوزه داروسازی نیز حرفی برای گفتن دارد. دستمزد در آستین نسبتاً بالاست و متوسط درآمد خانوار 71،100 دلار است.

آستین را پایتخت موسیقی زنده جهان می دانند؛ شهری که اغلب در بین بهترین‌ شهرهای دنیا برای کار و زندگی قرار می‌گیرد.

برای زندگی در آستین شما مالیاتی بر درآمدتان پرداخت نمی‌کنید. آب فراوان و هوای تمیز نیز یکی از دلایل انتخاب آستین به عنوان بهترین شهر آمریکاست.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved