fbpx

آشنایی با برنامه Outlook  

آشنایی با برنامه Outlook  

OUTLOOK یک نرم افزار برای پست الکترونیک است که توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است تا کاربران را قادر به ارسال و دریافت نامه الکترونیکی از طریق رایانه خود کند.

Microsoft Outlook  به چه شیوه ای کار می کند؟

Outlook به شما امکان می دهد پیام های ایمیل را ارسال و دریافت کنید، تقویم خود را مدیریت کنید، نام و شماره مخاطبین خود را ذخیره کنید و کارهای خود را پیگیری کنید.

Microsoft Outlook برنامه ای است که عمدتا برای ارسال و دریافت ایمیل استفاده می شود.

 همچنین می تواند برای مدیریت انواع مختلف داده های شخصی از جمله قرارهای تقویم و ورودی های مشابه، وظایف، مخاطبین و یادداشت ها استفاده شود. Microsoft Outlook رایگان نیست و اگر می خواهید از امکانات آن کامل  استفاده کنید باید آن را خریداری کنید یا برای اشتراک آن مبلغی را پرداخت کنید.

با Microsoft Outlook می توانید داده های شخصی خود را با تلفن، تبلت  و رایانه های دیگر خود همگام سازی کنید، مشروط بر اینکه بتوانید به سیستم حساب های Microsoft خود وارد شوید.

ممکن است از قبل نسخه Microsoft Outlook را در کامپیوتر یا تبلت یا حتی تلفن همراه خود داشته باشید. 

برای دیدن اینکه آیا Microsoft Outlook را بر روی دستگاه ویندوز خود نصب کرده اید:

از پنجره جستجو در taskbar (ویندوز 10)، صفحه شروع (ویندوز 8.1) یا از پنجره جستجو در منوی شروع (ویندوز 7)، Outlook را تایپ کرده و Enter را فشار دهید.به دنبال ورودی Outlook بگردید.

Outlook یک سرویس ایمیل است که توسط مایکروسافت ارائه می شود. برای استفاده از این سرویس می توانید یک حساب کاربری رایگان your name@outlook.com ایجاد کنید.

Gmail یا Outlook

ایمیل ساده و با رابط کاربری آسان Gmail گزینه مناسبی است. اگر یک سرویس گیرنده ایمیل با ویژگی های فراوان که نیاز به کشف این ویژگی ها دارد می خواهید outlook  گزینه مناسب تری است.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved