fbpx

آشنایی با ایالت می سی سی پی آمریکا

آشنایی با ایالت می سی سی پی آمریکا

آشنایی با ایالت می سی سی پی آمریکا

می سی سی پی  Mississippi از ایالت‌های جنوبی آمریکا است که  در ۱۸۱۷ به عنوان ایالت بیستم به ایالات متحده آمریکا پیوست. پایتخت و شهر مهم آن جکسون است. رودخانه می سی سی پی از مرزهای غربی این ایالت از شمال به جنوب می‌گذرد. نام این ایالت از رود می سی سی پی گرفته شده است.همسایگان هم مرز این ایالت تنسی، آلاباما، آرکانزاس، لوئیزیانا و خلیج مکزیک هستند.

دانشگاه‌های مشهور می سی سی پی: دانشگاه می سی سی پی (Ole Miss)، دانشگاه ایالتی جکسون، دانشگاه ایالتی می سی سی پی

جاذبه های ایالت می سی سی پی

خانه ویلیام فاکنر، یکی از مهمترین نویسندگان ادبیات جهان در می سی سی پی قرار گرفته است. می سی سی پی همچنین زادگاه تنسی ویلیامز، یکی از بزرگترین نمایشنامه نویسان قرن بیستم است.

این ایالت جنوبی  به لطف جذابیت، مهمان نوازی، میراث فرهنگی غنی و صحنه های موسیقی پر جنب و جوش، به طور مداوم در نظرسنجی هایی که برای شناسایی بهترین شهرهای کالج در ایالات متحده آمریکا طراحی شده است، در بالاترین رده ها قرار می گیرد.

در این ایالت، مانند بسیاری از ایالات دیگر آمریکا، فعالیت های فضای باز از جمله پیاده روی، دوچرخه سواری، اسب سواری، قایقرانی، اسکی روی آب، ماهیگیری رونق دارد. 

دانشگاه ایالتی می سی سی پی (MSU) در اطراف شهر استارکویل واقع شده است. جامعه دانشجویی آن تقریباً همان اندازه Ole Miss است. محبوب ترین رشته های ارائه  شده در MSU ؛ هنر و علوم آموزش، مهندسی و تجارت ،کشاورزی و علوم زیستی ، معماری ، منابع جنگل و دامپزشکی است.

چرا برای ادامه تحصیل MISSISSIPPI را انتخاب  کنید؟

می سی سی پی در میانه راه بین آتلانتا و دالاس واقع شده است. می سی سی پی به عنوان میزبان حامی موسسات آموزشی و فرصت های شغلی در حال تبدیل شدن به آینده شغلی پیشرفته برای همه فارغ التحصیلان آموزش عالی می سی سی پی شهرت دارد.

دانشجویان بین المللی که تحصیل در می سی سی پی را انتخاب می کنند می توانند با کمترین هزینه ها یک زندگی مقرون به صرفه را تجربه کنند. این ایالت به طور مداوم دانشجویان داخلی و خارجی را به دانشگاه های  عالی، کالج های اجتماعی ،کالج های 4 ساله، دانشگاه ها و انگلیسی به عنوان برنامه های زبان دوم جذب می کند.

دانشگاه ها و کالج های می سی سی پی به دلیل برتری علمی و نوآوری آموزشی در زمینه های مختلف مانند کشاورزی، هوافضا، مهندسی، مدیریت و تجارت بین الملل، حقوق ، داروسازی، علوم و علوم، دامپزشکی و علوم پزشکی، علوم پرستاری، پرستاری، در سراسر جهان شناخته شده اند.

شرکتهای محلی و چند ملیتی با موسسات آموزش عالی می سی سی پی همکاری می کنند و فرصتهای شغلی را از طریق تحقیق و توسعه افزایش می دهند.در حال حاضر حدود 2500 دانشجوی بین المللی در موسسات می سی سی پی از سراسر جهان ثبت نام کرده اند.

مرکز فضایی استنیس ممتاز ناسا در می سی سی پی جنوبی است. به عنوان مرکز اصلی ناسا برای آزمایش و تأیید پرواز سیستم های پیشران موشک، استنیس تمام موتورهای اصلی شاتل فضایی را آزمایش می کند. این مرکز همچنین مرکز هدایت ماموریت ناسا در سیاره زمین است .جایی که شرکت های آمریکایی در مشاوره زیست محیطی ، برنامه ریزی استفاده از زمین و مدیریت منابع طبیعی کمک می کنند.

 در می سی سی پی، غذا مانند یک رویداد است. برخی ممکن است آن را ورزشی بنامند! مردم این ایالت  غذا را با جشنواره ها، نمایشگاه ها، با خانواده ها و دوستان جشن می گیرند.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved