fbpx

آزمون دولینگو در دانشگاه‌های کشور آمریکا

آزمون دولینگو در دانشگاه‌های کشور آمریکا

آیا دانشگاه های کشور آمریکا مدرک آزمون دولینگو را می پذیرند؟

با آغاز ویروس کرونا، بهتر است بگوییم فاجعه کرونا، در اواخر سال 2019 و همه‌گیر شدن آن از سال 2020 بسیاری از اتفاقات و رویدادهای مرسوم به یک‌باره از زندگی‌های ما محو شدند. کدام اتفاقات؟ تقریباً تمام رویدادها. چه سفر، چه کنسرت، چه کسب‌وکار، چه تحصیل و چه امتحان.

می‌گویند در هنگام تغییر کسی موفق می‌شود که انعطاف‌پذیر باشد و خودش را با شرایط زمانه وفق دهد. دانشگاه‌های کشور آمریکا نمونه‌ی بارزی اند از این انعطاف‌پذیری.

با این همه‌گیری، بسیاری از امتحانات زبان که نمره‌شان بخش مهمی از روند پذیرش در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا بود، به صورت حضوری برگزار نشدند به همین دلیل محبوبیت آزمون اینترنتی‌ای به نام دولینگو، به سرعت افزایش یافت.

هم اکنون بیش از 1200 موسسه و دانشگاه در سراسر ایالات متحده آمریکا، نمرات این آزمون را می‌پذیرند.

دلیل محبوبیت آزمون دولینگو در دانشگاه‌های کشور آمریکا

  • به گفته‌ی موسسه دولینگو، این آزمون در همه جا و همه‌وقت در اختیار متقاضیان خواهد بود. به این معنا که شما فارغ از اینکه کجای این کره‌ی خاکی زندگی می‌کنید، می‌توانید در هر ساعت و هر مکان به‌صورت کاملاً آنلاین در آزمون دولینگو شرکت کنید.
  • سرعت، عامل موفقیت. هرچند که به قول معروف دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است؛ اما روا نیست در اتوبان زندگی با سرعت 20 کیلومتر بر ساعت رانندگی کنیم. نتایج این آزمون طی تنها 48 ساعت پس از ثبت آزمون در اختیار شرکت‌کننده قرار می‌گیرد و می‌توان آن را بلافاصله با دانشگاه مورد نظر به اشتراک گذاشت.
  • هزینه مناسب این آزمون (49 دلار آمریکا)، یکی از دلایل دیگر معروفیت آن می‌باشد.

بیش‌تر دانشگاه‌های کشور آمریکا تفاوتی میان دانشجویانی که در آزمون دولینگو، تافل و یا آیلتس شرکت کرده‌اند، نمی‌گذارند و همه را در یک سطح می‌سنجند، تعدادی از این مؤسسات نمرات آزمون دولینگو را تنها در کنار نمرات دیگر آزمون‌ها می‌پذیرند و تعدادی دیگر نیز مدرک این آزمون را به صورت موقت و احتمالاً تنها در شرایط کرونا قبول می‌کنند.

به همین دلیل بهتر است پیش از شرکت در آزمون اطلاعات لازم را از دانشگاه مورد نظر خود کسب کنید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved