fbpx

گرایشهای مختلف MBA

گرایشهای مختلف MBA

گرایشهای مختلف MBA

گرایشهای مختلف MBA و انتخاب رشته MBA برای دانشجویان بین الملل:

مدیریت عمومی
از محبوبترین تخصص های MBA مدیریت عمومی می باشد که باعث ایجا محیط تجاری متنوع می شود.

تجارت بین المللی
اگر قصد تجارت، خارج از کشورتان را دارید یا می خواهید در دیگر نقاط جهان دفتر کار داشته باشید این رشته برای شما عالی است. این یک تخصص همه جانبه محبوب می باشد که می توانید اهداف تجاری اتان را در همه ی جای جهان رشد و توسعه دهید.

مدیریت استراتژیک
برنامه ای که شما را برای تجارت در بلند مدت پشتیبانی و مهیا می کند.

امور مالی
رشته ای محبوب بین بانکداران و مسئولان ارشد مالی و مدیران مالی در این دوره ها تجزیه وتحلیل داده ها و حسابداری وموارددیگر آموزش داده می شود.

بازاریابی
مجموعه ای شغل هایی که به ارتقا و عرضه ی مناسب و باکیفیت محصولات و خدمات متنوع منجر می شود.

کارآفرینی
برای کسانی که ایده هایی در ذهن دارند و می خواهند استارتاپ مورد نظرشان را راه اندازی کنند می تواند بهترین انتخاب باشد.

مدیریت عملیات
رشته ای که برای بهینه سازی فرایندهای تولید به کمک مدیران می آید.کار آمد کردن تولیدات مهمترین چیزی است که در این رشته آموخته می شود.

مدیریت IT
مجموعه مشاغلی که به بخش فناوری مرتبط است و یا مستقیما به تولید فن آوری منجر می شود. این رشته به تجزیه وتحلیل داده های جمع آوری شده و توسعه محصول اتکا دارد.

منابع انسانی
انتخاب کارمندان یک پروژه از مهمترین برنامه های مدیران ومسئولین خواهد بود. در این رشته تمرکز بر انتخاب و حل و فصل تعارضان و توسعه وگسترش تیم و همچنین تعیین شرح وظایف شغلی صورت می گیرد.

مشاوره
در این بخش متخصصانی که شرکت ها را برای چالش های پیش رو یاری کنند نیاز هست .شغلی که باعث توسعه بخش های دیگر می شود.

کدام از گرایشهای مختلف MBA بالاترین حقوق ها رادریافت می کنند؟

همه گرایشهای MBA حقوق بالایی را دریافت می کنند ، اما برخی از صنایع پرداختی بیشتری دارند. طبق امار ایالات متحده امریکا، 5 صنعت هستند که فارغ التحصیلان MBA بیشترین درآمد را از آنها دارند:

  • مشاوره
  • خدمات مالی
  • فن آوری
  • مراقبت های بهداشتی
  • کالاهای بسته بندی شده مصرفی

اگر می خواهید کارافرین باشید شرکت خود را از همان ابتدا معین کنید. MBA از این نظر که دانشجویان می خواهند کارافرینی کنند و تجارت و کسب و کاری را راه اندازی کنند مورد توجه انها قرار دارد. برای ساختن رویایشان شاید این بهترین انتخاب برای ادامه تحصیل باشد.

استادان رشته MBA با نشان دادن راه و مسیر و شناساندن تله های اصلی در سر راه شما کمک می کنند که در زندگی واقعی تجارت موفقی را آغاز کنید و در کنار شما هستند تا به رشد و ثبات و پایداری برسید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved