fbpx

پیدا کردن خانه در آمریکا

پیدا کردن خانه در آمریکا

پیدا کردن خانه در آمریکا

پیدا کردن خانه در آمریکا شاید سوالی در ذهنه بسیاری از دانشجویان بین الملل که با ویزای دانشجویی به امریکا مهاجرت میکنند, باشد. اگر یک تازه وارد به خاک آمریکا هستید و می خواهید برای خود مسکن یا آپارتمانی پیدا کنید لازم است با کلمات مرتبط با این بخش آشنا شوید. برای سهولت کار شما در این مطلب به این کلمات مهم و کلیدی پرداخته ایم:

برای پیدا کردن خانه در آمریکا در مکان های عمومی مثل کتابخانه های محلی، فروشگاه های مواد غذایی، و جاهایی که مردم روزانه تردد دارند به دنبال علائم “آپارتمان در دسترس”، “اجاره” باشید. همچنین در بخش “تبلیغات طبقه بندی شده ی روزنامه ها “و یا ضمیمه نیازمندی های آنها؛ لیست خانه و آپارتمان اجاره ای یا خریدنی منطقه خود را جستجو کنید.

همچنین اگر مایلید املاک برایتان در آمریکا خانه پیدا کند می توانید شرایط خود را برای انها از طریق شرکت های مدیریت املاک ارجاع دهید تا آنها مطابق با بودجه و خواسته ی شما برایتان بهترین گزینه را انتخاب کنند.اگر درآن منطقه دوست یا همکاری یا اقوامی دارید می توانید درباره آپارتمان های موجود پرس و جو کنید.

امروزه در این زمینه سایت های اینترنتی فراوانی در حال فعالیت هستند که شما می توانید به آنهایی که معتبر و حرفه ای هستند مراجعه کنید.شما می توانید ملک در ایالات متحده خریداری کنید اما باید از نکاتی مطلع باشید مثل این مورد که اکثر صاحب خانه ها قبل از امضای قرارداد از شما کارت تامین اجتماعی یا گواهی حقوقی می خواهند معمولا ارائه آخرین فیش حقوقی دریافتی کفایت می کند. اگر هنوز شغلی ندارید و یا تمام پول مورد نیاز را تهیه نکرده اید کسی می تواند شما را ضمانت کند.

قرارداد اجاره ای در آمریکا

  • قبل از امضای هر نوع قراردای با صاحبخانه، از تمام قوانین و مقررات و شرایط مطلع شوید.
  • مدت زمان اجاره چند وقت است؟
  • برای تخلیه خانه از چه مدت قبل باید باخبر باشید؟
  • مسئول تعمیرات چه کسی است؟
  • آیا هزینه خدمات شهری به اجاره افزوده شده است؟
  • هزینه های اضافی مانند پول قبض های آب و برق و گاز, دفع زباله چه مقدار است؟
  • چه کسی باید آن ها را پرداخت کند؟

روی تمامی کلمات مندرج در قرارداد سخت گیر باشید و برای لزوم از یک همزبان کمک بگیرید.

خرید یک خانه در ایالات متحده آمریکا

شاید خرید یک خانه در امریکا برای افراد زیادی رویا باشد. رویایی که قدمی به سمت امریکایی شدن است. خانه خریدن علاوه بر مزیت های بسیاری که دراد باعث ایجاد مسئولیت زیادی هم می شود.قبل از نهایی کردن خرید با یک نماینده املاک تماس بگیرید و با او مشورت کنید .بسیاری از خانه هایی که خریداری می شود وام دارند که این مورد را هم با یک مشاور مالی از بانک مورد توجه قرار دهید.

اولین قدم بعد از خرید خانه، اقدام برای بیمه ی مناسب منزل میباشد. بیمه ها انواع زیادی دارند؛ مثل بیمه آتش سوزی، بیمه ی سرقت، بیمه ی خسارات جوی. قبل از آن حتما با یک مشاور معتبر بیمه تماس بگیرید.

نکته: USCIS (خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده در آمریکا) را از آدرس جدید خود با خبرکنید.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved