fbpx

چرا برای امور مهاجرتی به، موسسات با افراد حرفه ای احتیاج است؟

مهاجرت به آمریکا

چرا برای امور مهاجرتی به، موسسات با افراد حرفه ای احتیاج است ؟

افراد زیادی از سراسر جهان، هرساله ،تصمیم به مهاجرت و گرفتن ویزا و اقامت در آمریکا را دارند. شرکت های مشاوره زیادی از جمله شرکت One Key Visa در ایالات متحده برای در اختیار قرار دادن به روز ترین و دقیق ترین اخبار و اطلاعات مربوط به مهاجرت در حال فعالیت هستند.

متقاضیان مهاجرت به آمریکا ،گاهی به طور مستقیم، می خواهند خودشان مراحل کار را طی کنند و یا از آشنایان و دوستان خود که تجربه داشته و مهاجرت کرده اند راهنمایی بگیرند. این تصمیم از نظر قانونی مشکلی ندارد و تمام فرم ها و لیست مدارک لازم در سایت اداره مهاجرت ایالات متحده موجود هستند. اما وجود عواملی مانند وجود راه های مختلف مهاجرت (تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری، ازدواج، گردشگری و …) به کشور آمریکا و همچنین ایالت مناسب با توجه به شرایط فردی و تحصیلی و مالی هر فرد برای کار و زندگی ، وجود مشکلات و محدودیت های قانونی مهاجرتی و … یک مسیر یکسان ، برای همه ی پرونده های مهاجرتی جوابگو نیست و گاهی نواقصی در پرونده وجود دارد که متقاضی به تنهایی، دانش حقوقی و مهارت کافی برای حل آن مسئله را نخواهد داشت.

با دلایل ذکر شده زیر متقاضی نیازمند استفاده از مشاوره متخصصان رسمی مهاجرت شرکت One Key Visa می باشد:

  • داشتن زمان کافی برای یادگیری مسیرها و اقدامات لازم مهاجرت به آمریکا
  • داشتن اطلاعات مهاجرتی به روز مربوط به کشور آمریکا
  • عدم آگاهی از خطاها و مشکلات فنی و قانونی موجود در مسیر صدور ویزا
  • عدم آگاهی از نحوه ارسال هزینه اداره مهاجرت و سفارت آمریکا
  • اشتباه در ارجاع پرونده خود به سازمان ها و مراکز مربوطه در سفارت و یا اداره مهاجرت آمریکا
  • اشتباه در نحوه صحیح تنظیم و پر کردن فرم ها، مانند؛ عکس نامناسب و …
  • عدم تکمیل تمام مدارک مورد نیاز برای پیشرفت پرونده

متقاضیان مهاجرت قانونی و بدون مشکل و دردسر ،برای ورود به آمریکا، می توانند از راهنمایی های مشاوران شرکت One Key Visa استفاده کنند. پیچیدگی ها و محدودیت های پذیرش مهاجر، گرفتن اقامت آمریکا ، و زندگی یا تحصیل در یک محیط جدید با قوانین و شرایط متفاوت، نیاز به یک موسسه کار بلد در امر مهاجرت را لازم و ضروری می کند. شرکت one Key visa برای طی کردن این مسیر پیچیده در کنار شماست.

نیمی از متقاضیانی که به تنهایی و بدون کمک گرفتن شرکت های معتبر در آمریکا ، برای دریافت اقامت این کشور اقدام نموده اند موفق به اخذ ویزا نمی شوند و یا در مراحل اداری و مکاتبات و ارسال مدارک، دچار سردرگمی و از دست دادن بازه ی زمان مفید مورد نیاز خود می شوند. اما، شرکت One Key Visa با اطلاعات و تجربه کاری خود در زمینه مهاجرت به آمریکا، می تواند با توجه به مدارک و شرایط متقاضی، تشخیص دهد که وی شرایط مجاز برای مهاجرت به این کشور را دارد یا خیر.

شرکت One Key Visa برای انتخاب بهترین روش مهاجرت، بر اساس شرایط متقاضی، راهنمایی ها و مشاوره های لازم را به وی ارائه می دهد.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved