fbpx

ایالت های برتر برای آموزش عالی در ایالات متحده آمریکا

ایالت های برتر برای آموزش عالی در ایالات متحده آمریکا

ایالت های برتر برای آموزش عالی در ایالات متحده آمریکا

دانشجویان خارجی که برای تحصیل به ایالات متحده آمریکا می آیند نه تنها باید به موفقیت دانشگاه، امکانات آن و کیفیت آموزش نگاه کنند، بلکه باید به وضعیت اقتصادی اجتماعی شهر، ایالت، فرصت های شغلی  و زندگی اجتماعی  پس از فارغ التحصیلی نیز توجه کنند. 

اگرچه تحصیلات دانشگاهی شاید مهمترین مرحله شغلی شما باشد، شما باید فرصت های ارائه شده توسط شهر یا ایالت غیر دانشگاهی را برای زندگی، معاشرت و تجهیز خود نیز در نظر بگیرید. اگرچه ایالت ها و شهرهای ایالات متحده آمریکا به ویژه از نظر کیفیت زندگی و ساختار اقتصادی متفاوت هستند، ایالت هایی نیز وجود دارند که ضمن داشتن نوعی زندگی متوسط ​​در شرایط نسبتاً مطلوب تر، آموزش با کیفیت ارائه می دهند.

به یاد داشته باشید، ایالات متحده آمریکا کشوری قاره ای است و دارای ایالاتی با فرهنگ ها و ساختارهای بسیار متفاوت است. این احتمال وجود دارد که این تفاوت ها به طور مستقیم  روی سبک زندگی شما تاثیر بگذارد. به همین دلیل، ارزیابی ایالتی که در آن قرار دارید هنگام انتخاب دانشگاه برای تحصیل در ایالات متحده آمریکا بسیار مهم است.

لیست بهترین ها، یک مرجع مهم است.

برای این منظور، تحقیقات مختلفی در ایالات متحده آمریکا انجام می شود و از نظر سطح زندگی بین شهرستان ها و ایالت ها رتبه بندی می شود و بهره مندی از این تحقیقات هنگام بررسی دانشگاه ها بسیار مفید است. 

در رتبه بندی شهرهای زندگی در ایالات متحده آمریکا می توان گفت که مطالعات با در نظر گرفتن معیارهای اساسی مانند هزینه اجاره، قیمت خانه، فرصت های شغلی در شهرهای محل اقامت، کیفیت زندگی، حمل و نقل، تحصیلات و قیمت مواد غذایی انجام می شود. 

هر ساله رتبه بندی توسط مجله News World Report منتشر می شود که ایالت ها، شهرها، دانشگاه ها، آموزش، بهداشت، سطح زندگی، هزینه ها، فرصت ها را در موضوعات مختلف در آمریکا مرتب می کند و که نتایج این مطالعه بسیار جدی گرفته می شود. این لیست ها، که می توانیم آنها را لیست بهترین های متمرکز در ایالات متحده آمریکا نیز بنامیم، از این لحاظ می توانند منبع و مرجع مهمی برای شما باشند.

ایالات دوستدار دانشجو بر اساس کیفیت و امکانات آموزشی

بیایید کمی این لیست را بررسی کنیم. در مطالعه سال 2020 ، که مراقبت های بهداشتی، اقتصادی، زیرساختی، فرصت ها، ثبات مالی، میزان جرم و جنایت و محیط طبیعی را در نظر می گیرد و همچنین آموزش، از بین پنجاه ایالت آمریکا این ده ایالت به ترتیب واشنگتن، نیوهمپشایر، مینه سوتا، یوتا، ورمونت، مریلند، ویرجینیا ، ماساچوست ، نبراسکا و کلرادو به عنوان بهترین ها رده بندی شدند.

با این حال ، در ایالات متحده آمریکا، جایی که دانشجویان بین المللی برای تحصیلات عالی می آیند، ما فکر می کنیم ارزیابی ایالت ها با کیفیت آموزش و فرصت هایی که آنها به دانشجویان ارائه می دهند برای انتخاب ایالت و دانشگاه مناسب برای آنها دقیق تر خواهد بود.

هنگامی که ما به کیفیت آموزش، ساختار و فرصت های دانشجویان  نگاه می کنیم، بر اساس این مطالعه، بهترین ایالت ها متفاوت هستند و به ترتیب  برترین ها ماساچوست، نیوجرسی، فلوریدا، واشنگتن، نیوهمپشایر، نبراسکا، ویرجینیا، ورمونت، آیووا و یوتا در این لیست قرار می گیرند.

بعد از اینکه تصمیم به تحصیل در ایالات متحده آمریکا گرفتید، ارزیابی ایالت ها به همراه دانشگاه ها بسیار راحت تر و مفیدتر خواهد بود. و همچنین فرصتی برای تصمیم گیری در انتخاب دانشگاه درست را برای شما فراهم می کند. به یاد داشته باشید، شهر و ایالت دانشگاه منتخب شما خانه جدید شما خواهد بود که حداقل چهار سال در آنجا خواهید بود.

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved