fbpx

آشنایی با ایالت دلاور آمریکا

آشنایی با ایالت دلاور آمریکا

ایالت دلاور در شمال‌شرقی کشور آمریکا واقع شده و یکی از ایالتهای ساحلی اقیانوس اطلس می باشد. این ایالت در مارس ۱۶۳۸ تاسیس شد. دلاور از سمت جنوب و غرب با ایالت مریلند، از سمت شمال با ایالت پنسیلوانیا، از سمت شرق با ایالت نیوجرسی و اقیانوس اطلس همسایه است.

 ایالت دلاور دارای مساحت تقریبی شش هزار و چهارصد و پنجاه کیلومتر مربع است. دومین ایالت کوچک آمریکا بعد از رود آیلند به حساب می‌آید. با این وجود تراکم جمعیت بالایی دارد و هفتمین ایالت متراکم آمریکا می‌باشد.

 پایتخت این ایالت، شهر دووِر است. شهر مهم آن ویلمینگتن است. نام این ایالت از رود دلاور وام گرفته شده است. دلاور را  ایالت اول می‌نامند چرا که نخستین ایالتی بود که در انقلاب آمریکا قیام کرد. 

از دانشگاه‌ها و کالج‌های برتر ایالت دلاور  می توان موارد زیر را ذکر کرد:

Delaware State University

University of Delaware

Wesley College

Wilmington College

آب و هوای ایالت دلاور

آب و هوای ایالت دلاور معمولاً معتدل است. این ایالت به نوعی متعلق به اقلیم نیمه‌گرمسیری مرطوب است. 

آب و هوای معتدل دلاور موجب رشد طیف گسترده‌ای از گیاهان شده ‌است. در شمال جنگل‌های ساحلی شمال شرقی و جنگل‌های بلوط و در جنوب جنگل‌های ساحلی آتلانتیک میانی یافت می‌شوند.

دانشجویان بین المللی همچنین در معرض برخی از صنایع اصلی دلاور از جمله کشاورزی ، تولید ، معدن و خدمات مالی قرار خواهند گرفت. برخی از شرکتهای اصلی در دلاور شامل شرکت DuPont ، شرکت جی پی مورگان  چیس ، Citygroup INC  و شرکت جنرال موتورز هستند. اگر به یکی از این زمینه ها علاقه مند هستید ، فرصتی عالی برای ایجاد تجارب خود پیدا می کنید. 

مشهورترین مرکز علمی در دلاور، دانشگاه دلاور است که در نیوارک واقع شده است . دانشگاه دلاور که در سال 1743 تاسیس شد ، توسط US News and World Report در رتبه 8 به عنوان یک مدرسه در حال پیشرفت قرار دارد. این دانشگاه بیش از 137 رشته مختلف را برای 20،700 دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد. دانشگاه دلاور نیز طی سال های گذشته با دانشجویان بین المللی ارتباط برقرار کرده است.

اگر به دنبال یک محیط کوچکتر در حومه شهر هستید، دانشگاه ویلمینگتون ممکن است انتخاب مناسبی برای  شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی باشد.

دانشگاه ویلمینگتون یک مرکز خصوصی است که در قلعه نو درست در خارج از ویلمینگتون قرار دارد. دانشگاه ویلمینگتون با جمعیت دانشجویی کمتری از 13000 نفر، بر توجه فردی به پرورش محیط یادگیری و راهنمایی تأکید دارد. 

One Key Visa Inc. | All Rights Reserved